Stop, don't say that it's impossible 'Cause I know it's possible

Jag vaknar klockan fem
såg solen gå ner igen
Och jag har inga minnen från igår
eller hur jag tog mig hem
Typ så känner jag mig nu.... jag mår som jag förtjänar men asså vadå jag drack knappt nåt elr?! Har minnesluckor kommer knappt ihåg nåt asså...hemsk känsla! Så vad kan jag säga om kvällen?
Fyfan vad jag hatar mig själv nu för de jag gjorde men jaha gjort är gjort så aa misstag kostar och jag kommer få betala... sa ju att jag inte kommer ihåg nåt men jo finns en sak jag minns... helvete asså!
Turn the lights out 
This shit is way too fucking bright 
Wanna poke my eyes out 
If you wanna mess with my eyesight 
Just let me get my head right 
Where the hell am I? 
Who are you? 
What'd we do 
Last night? 
Hey yeah yeah 
Who are you? 
What'd we do 
Last night?
Så idag ere en recovery dag som gäller måste komma till liv , men ikväll så ere ESC som gäller, GO ERIC GO!!!!! Tänkte lägga mig ute i solen nu eller kanske gå ner och äta nåt.. Ha en underbar Lördag!

Kisses 
/M


Kommentarer
Anonym säger:

Lycka till i rättegången nu;)

"Vill ha dig" 02:00



2011-05-14 | 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback