Misstag kostar och man kommer att få betala.

Låg och sov till 12 innan bästa väckte mig och sa upp och hoppa det är en dag idag med.
Så fixade mig på 15 min och sen tog en roadtrip ner till the city, där vi gick runt i affärer och sen när vi va hur döda somhelst efter allt shoppande så gick vi till trägdårn köpte glass och la oss ner i gräset och stekte lite.
Nu e klockan 19 och jag kom nyss hem från en välbehövlig och rolig dag!
Tack för idag sötnos<3
Jo men visst det är en ny dag idag ,fast kan ändå inte sluta tänka på de jag resonerade kring igår natt.
Att begå fel är mänskligt sägs de... men vad klassas egentligen som fel? och om en människa vet sätt att undvika misstagen på , men ändå så trampar den i fällan varför blir det så för?
när man mycket väll vet och känner i hela kroppen att det är FEL så utsätter man sig för de ändå, Vafan gör man de för?
För att man tror att de inte kommer kännas sen eller att man vill testa gränser eller att man helt enkelt lever för stunden och skiter i morgondagen.
Jag har en tendens att hamna i sjuka situationer och sen går jag ångrar mina handlingar, fast hallå! jag hade faktiskt ett val att välja rätt eller välja fel och jag visste att om jag väljer fel så kommer jag få för de sen men neeej neeej dumma Tilda tänkte äsh man lever bara en gång så de bah att leva livet.
En del misstag kan påverka ditt liv enormt och ibland så tappar du lusten till att fortsätta, jag kan drabbas av ångest och skuldkänslor ibland och dom reaktionerna e så starka att jag typ får rysningar i kroppen och ser mig själv i alla dåliga situationer, men jag bara finns där som ett spöke och får bara se hur jag tänkte när jag agerade, fästan jag vill typ banka mig själv i huvet säga till, NEEEEJ GÖR INTE SÅ DU KOMMER FÅ LIDA SEN... men det är inget jag kan påverka utan gjort e gjort och det går inte att fly från problem och handlingar utan man får helt enkelt stå för de.
Blir så jävla galen på mig själv och undrar ibland vad fan jag tänker med!? Hur kunde jag göra siså när jag mycket väl visste att det va fel....
De e intressant detta med hur människor tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback