Miss you ... <3

Stressat sönder idag och försökt att tränga undan nåt som skaver så hårt i hjärtat på mig ... en händelse för 8år sen som ändrade på min tillvaro. Jag kommer ihåg alla stunder jag fick uppleva med dig alla skratt du gav mig och du var den som fanns där när jag va ledsen du var mer som en vän till mig. Men livet e inte rättvisst och de varar inte hur länge som utan det händer att personer man delar allt med och håller närmast sitt hjärta ... dom personerna kan försvinna en dag och aldrig komma tillbaka.
Jag saknar dig som bara den! Mina tårar rinner ner nu utan stopp , kommer aldrig glömma dig.. tack för tiden jag fick med dig men önskar att jag hade fått mer.. önskar att du hade sett mig nu att du hade träffat min man sett min barn att du skulle närvara på mitt bröllop.... Farfar jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag saknar dig , Varför tog ni min farfar ifrån mig??:/
åt middag med familjen nyss och då kom tårarna och jag ville ej att någon skulle se så sprang upp på mitt rum och tårarna bara rann...
You will always have a place in my heart<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback