Madrid Vs UK Beslutsångest!

Kaaaaaaaaaoz i mitt huvud. Jag hade en dröm att få åka utomlands och börja om , och så va jag inställd på England i 1år innan nåt galet kom upp. Fick ett erbjudande om jobb i Madrid... OMG säger jag bara! Att bo i spanien har varit min dröm sen jag va 12 år och vi åkte till Mallorca på semester, sen dess fastnade jag för Spanien och sa till mig själv att en vacker dag skulle jag bo där!  Så nu snurrar tankarna runt i mitt huvud ska man välja Espana i 3 månader eller England i 1år? ojojojjojo KAAAAAAOZ detta e crazy har haft ett helvetes år och bara på några veckor så har saker och ting förändrats och jag får livserbjudanden jag knappt kan tacka nej till!
Hjälp mig asså måste välja och problemet e tycker om båda men Spanien är drömmen.
Kommer bli intressant att se i vilket Land ni kommer att följa mig;)
Dax för att fixa lite käk och kolla på GG.
Kisses
/M

Madrid:


UK




Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

SV; nej, det funkar för mig! :D

2011-05-19 | 14:57:28
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback