Inga kläder



Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken
Veronica Maggio hennes nya skiva spelas på repeat hemma hos mig och jag tror att min bror kommer sätta en kula i huvet på mig, för Inga kläder, Satan i gatan spelas mest, hahaha tror typ att alla i familjen kan texten utantill till V.M s låtar när de bara e jag som lyssnar..
Fredag idag vilket betyder att folk ska festa dra ut på krogen oh så men jag kan inte göra ett skit för har ett viktigt prov vid 9 imorgon så måste ladda krafterna , funderar på att lägga mig skapligt tidigt för fick ju ingen sömn inatt oh för att jag ska orka med ett 6timmars prov så måste jag vila.
Ska nog kolla på någon film och äta nåt gott och ska även kolla igenom spanskan en gång till , sen imorgon är det bara att satsa allt!

Kommentarer
Lindah Marie säger:

Sv: jo själv trött, händer i helgen då? Jag får en liten valp på söndag :)



Kram

2011-05-06 | 22:56:06
Bloggadress: http://lindahmaries.blogg.se/
E B B A säger:

Fin blogg! :D

2011-05-07 | 00:12:59
Bloggadress: http://lawebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback