Ikväll spårar vi URRRRRRRRRR! Sista helgen i LKPG!

SRy för dålig update men haft fullt upp med sista skoldagarna i skolan och även packat ... så jaaa ni ser fullt upp men har väll inte haft så mkt... eller jo massa skit med en person men jag e så trött påt att jag inte pallar mer så jag skiter i de helt enkelt!!! Men ikvll äre tjejkväll hos mig innan vi drar in mot ågatan och äger krogen! sjukt att det bara e 2 dagar kvar i lkpg för mig men jag vet att jag har vänner som e värda guld och vi kommer hålla kontakt <3
Nu ere dax att förfesta med Rosé!!!!
Kisses
/M




Kommentarer
tusse säger:

Veckans blogg är nu avslutad kika in o kolla om det blev du, om inte anmäl dej gärna igen! :)

2011-05-29 | 17:06:10
Bloggadress: http://tussex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback