Hejdå LKPG!

Tiden e inne och dan jag längtat efter e här...om 3 timmar så tar jag bilen in till Arlanda där jag sen sätter mig på ett flyg till England.. Känns sjukt att 14 dagar har flygit förbi ... tänkte inte så mkt på hur de skulle va men nu så får jag freaking out känslor och börjar tänka vad helvete har du tagit dig in på????! Andaaaas Tilda! Det kommer bli bra men nu kommer det svåra kma att säga farväl till vännerna... eller vad pratar jag om det är inget farväl utan vi ses ju snart igen! Kommer nog fälla flera tårar men nu gör jag detta och det kommer att bli bra!
Måste få i mig lite frukost nu, skriver sen från Arlanda..
Kisses
/M

Kommentarer
Ida säger:

mitt engelska nr gumman :) <3

07583873332

2011-05-29 | 12:14:10
Bloggadress: http://misskensington.soclog.se
cilla säger:

hej gumman. nu är du snart framme.. hur känns det? hoppas det känns bra :) saknar dig redan, men jag ska klara att vänta ett år på att du flyttar hem igen :) du är bäst tildisen <3

2011-05-29 | 18:10:41
SOFIA säger:

Satan vad roligt, hoppas du har det så kul! KRAM

2011-05-29 | 23:27:42
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback