Give me everything tonight For all we know we might not get tomorrow

Fixat allt så nu är det bara sällskapet som fattas sen kan man köra igång kvällen.
Ett MVG måste ju firas hehe kan låta som jag aldrig fått MVG joooo klart men blev lite paff ,få veta att jag fått MVG i ett ämne jag va 100% på att jag skulle få ett G men ett MVG e ju nice de!
Hoppas att bästa e här snart så vi kan korka upp rosén och tagga kvällen.
Vet inte vad vi kommer hitta på sen men vinden tar oss nog till nåt bra ställe.
Hoppas att ni får en fin fredag ni med!
Kisses
/M



Kommentarer
lmros säger:

snuttigullan!!! :D ikväll ska jag bara vara med familjen är hemma o hälsar på :D va gör du ikväll? :)

2011-05-13 | 19:41:17
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
Emma säger:

okej, jo tror lejla har bra koll på allt men vi har fixat flak och middag och så :)

2011-05-13 | 19:47:06
Bloggadress: http://emmaagnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback