Everything comes naturally, It comes naturally.

Nu är jag hemma igen efter en späckfull dag, började med att bästa vännen ringde mig och då vart de att hoppa ur sängen hälla i sig en kopp kaffe och välja outfit och hår&smink på 5 minutes så va jag klar och då kom bästisen och hämtade upp mig och vi drog in till stan , lucha som vanligt på Hälsofreak ( juppp vi e stammisar typ).
Hade de lika trevligt som vanligt snackade om allt möjligt och sen var de dax för mig att dra mot kära Katedral för att göra hörförståelsen.. Ingen tvekan att jag kommer få MVG .
Som läraren sa:
-Egentligen så kan jag redan sätta ett MVG på dig men vi får väll följa reglerna och va formella.
Humöret har vart på top hela dagen utan okej finns en sak som orsakade att jag ville slå i en vägg men efter några minuter så lugnade jag ner mig och bestämde mig för att skita i de helt enkelt.
BTw kom på att jag har skriftliga delen kvar sen så får jag mitt MVG i spanska! Ibland är livet för underbart.
lite kvalité-time för min del nu då!
Everything comes naturally

Kisses
/M

Kommentarer
MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! säger:

sv: Tack :D ja det är toppen :D

2011-05-02 | 23:00:25
Bloggadress: http://mmeeli.blogg.se/
Rosanna säger:

sv: haha nemen tack :) joo kryssningen var sjukt rolig, absolut den bästa hitils, helt underbar :D

2011-05-02 | 23:01:29
Bloggadress: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback