England baby England

Efter att ha funderat länge så har jag nu kommit fram till att det blir England.. Pratade nyss i tele med en au pair som jobbar hos familjen som jag har kommit i kontakt med, Hon berättade lite om hennes år och hon sa att det va en underbar familj och att hon trivdes och inte ville hem. Så nu e jag pepp kan typ packa ihop nu köpa biljett och flyga dit.
Ser fram emot att få resa dit, en dröm går i uppfyllelse!
Bara gå igenom lite basic fakta innan allt e klart hoppas jag .
Kommer boka biljett då och längta till dan då jag åker....
Lyckan på hög nivå men även sorgligt lämna vänner men vet ju att dom finns här och det finns ju fb , msn och skype så vi kommer ju hålla kontakten:)!
Fick finaste smset av en vän idag awwww du förgyllade min dag ska du veta!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback