Det var sommar förra veckan , idag snöar det? Wtf

No waaaaaaay ! senaste avsnittet av gossip oh my god! Kan knappt vänta 1 vecka innan man får se vad som kommer hända näst : Vem kommer Blair välja:D jag tycker att det är chuck och blair thats it! , fast prinsen grimaldi är charmig han med.
Kom hem från en loooong fika med becka,satt först på chiccolatas  uteservering men när de plötslig börja spöregna och hagla så drog vi in , där tillbringade vi 4 timmar snackade om allt möjligt som de brukar va , tjejer har alltid massor att snacka .
Nu tänkte jag ta tag i allt skolarbete fast känns som min hjärna redan tagit studenten och lämnat mig, så vore bra om den kunde komma tillbaka till mig.
Fast mitt horoskop ser ju bra ut så kommer nog klara allt.

"April avlutades med buller och brak och det är med lättnad som du möter maj i ett något lugnare tempo. Du får nu möjlighet att reflektera över tidigare händelser och hur de kan leda dig vidare. Tisdagens nymåne blir starten för en period där du bygger upp din självkänsla och förbättrar ditt anseende. Denna process börjar med en omvärdering av vad som verkligen är viktigt för dig. Du tenderar att ha för många bollar i luften samtidigt, varva ner och struktuera."
Ha en 
fabulous Tisdag!
Kisses
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback