And you've got a smile that could light up this whole town

Heej heej bloggen läget? Med mig e allt toppen vaknade upp för flera timmar sen blev frulle och fixa R innan vi begav oss till tandläkaren. De gick bra hos tandläkaren och efter de så drog R till en kompis så nu e jag helt själv i huset och har fixat lite lunch och nu så sitter jag i vardagsrummet och e inne på fb och bloggar lite. Kollade vädret nyss och de ser ut som att värmen e på g till UK!!!! yeeees överlycklig tjej för vill inte bli blek igen utan min bränna måste va kvar!
Eftersom jag är sjuälv nu så dunkas det musik på hööööög nivå!
Nu ska jag kolla på en film eller nåt.
Hörs sen!
Kisses
/M


DAGENS:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback