Alla dessa relationer

RELATIONER


Jaha vad tänker man på när man hör detta ord?
jo olika slags relationer till vänner,killen,familjen osv.
Men relationerna jag tänkte prata om är kärleksrelationer.
Tänkte börja med
Förhållanden: själv så har jag haft 3 seriösa förhållanden ,vad är ett förhållande?
Jo för mig så betyder det att man är kär att man gör allt tillsammans att man går ut på bio festar , men även att man är lite ifrån varan, I ett förhållande så är det viktigt att man kan lita på varan och att man är trogen, för annars så tycker jag inte att man har ett riktigt förhållande om man kan gå och va med vem som och hoppas på att den andra inte ska få reda på det! Utan är du i ett förhållande med någon så håll dig till den! och är man kär så kan man inte tänka tanken på att vara otrogen.
På G.
Den härliga känslan då man träffar nån då och då och får reda på saker om varan under en tid, fast har så blir det svårare att säga om det är rätt att kunna hålla på med någon annan, om man är på g ,med nån men som sagt så tror jag att om man är på  G med någon så borde man gilla just den och inte vilja hålla på med en annan.
KK:Knullkompisar man hör redan på ordet att det låter helt tokigt .. av egen erfarenhet så kan jag säga att KK aldrig funkar i längden för seriöst ha sex utan känslor inblandade, specieelt kompisar som plötsligt har sex vad e detta? Vad händer om nån blir kär då? är vänskapen över med...
Personligen så tycker jag att KK är det korkaste man kan va för det är som sagt omöjligt att bara ha sex med nån utan att vilja ha mer.Fast om man tänker så att , man vill ju inte ha sex med vem som utan det måste finnas nåt omtycke eller attraktion från nån för att KK förhållande ska kunna funka.
Det kanske finns folk som klarar av att ha sex med nån bara för skojs skull, men tänk till lite hur länge kommer det hålla? Sex är ändå något intimt som man har med någon man gillar på nåt sätt, och att ha sex med en kompis leder bara till problem och att någon kan bli kär eller sårad.
Detta är min åsikt om relationer och lite egna erfarenheter och tips.

Kommentarer
milena malmros säger:

älskar de du skriver om de e intressant!! fin bild med kärleksbilder är väääl sååå underbara :D Jag jobbar på trygg hansa som säljare.. Vad gör du förresten?? skola jobb?

2011-05-12 | 01:51:07
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
milena malmros säger:

ja de gör jag :) jasså vad roligt!! Glöm inte njuta av det bigtime!! Jag var för full o smällde champagnekorken i käften när jag höll tal :P

2011-05-12 | 01:53:59
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
milena malmros säger:

hahaha tungan sprack lite haha men drack ännu mer då :P överskattad vet jag inte.. De e tråkigt när den är slut, men känslan att man gått ut gymnasiet kan ju ingen överskatta.. Den e underbar :D

2011-05-12 | 02:47:49
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/
Dessi! säger:

Roligt att läsa om dina tankar kring relationer och jag delar din åsikt om KK =P

Men det låter ju super häligt det! Vädret i går var ju underbart, men i dag är det inte lika roligt=(

Puss!

2011-05-12 | 08:03:44
Bloggadress: http://dezirees.blogg.se/
Lina säger:

jag kan säga att kk funkar. det folk gör som är misstaget är att bara ha en. om man har en två tre stycken är det enklare. då tänker man inte så mycket på den ena utan man kan ha allt med en till. sen kan man ha mk också, bara myskompis och det funkar med utan att man har sex.

2011-05-12 | 15:14:48
Bloggadress: http://bubbelmuffins.blogspot.com
PussJorvas säger:

hm? när jag kände dig höll du ju på med främlingar i sovrum och jag vet inte vad, :o då var sex inget du hade i förhållanden :p vad har fått dig att ändra dig?

kram

2011-05-12 | 20:55:33
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback