Åka iväg som au pair vore grymt kul!

Brist på sömn har resulterat i att jag sitter och funderar på vad jag vill göra efter skolan och nu kom jag in på att tänka vore det inte kul att åka iväg som Au pair i ett år?
Åka iväg till ett annat land, lära sig en ny kultur och att bara leva livet och göra det jag älskar mest, ta hand om barn.
Sen jag inte fick mitt barn så känns det tomt inom mig, för jag hade så mycket jag ville ge barnet men livet blir inte alltid som man tänkt sig.
Funderar starkt på att ansöka som au pair.
Någon som har varit au pair och kan dela med sig?:)
Nu känns de faktiskt lite bättre för mig då jag insett om vad jag vill göra efter studenten. Så nu ere bara ta tag i det kolla runt med familjer och så.
Det känns jävligt bra att ha nåt man vet att man vill göra.

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR säger:

SV; jag med! :D

2011-05-16 | 06:57:37
Bloggadress: http://matildays.blogg.se/
milena malmros säger:

Detta tycker jag är en bra Ide!! go for it! Man ska göra saker som är helt nytt, det är då man känner att man lever igen :)

2011-05-16 | 12:11:56
Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback