6 days left.

Godmorgon bloggen!<3
Klockan är 8 på morgonen och jag är redan uppe, fast har ingen skola .... men va tvungen att gå upp lämna Lisen på dagis och hjälpa Nick med frukost,för mammsen sprang iväg på ärenden tidigt på morgonen.
Sitter nere i köket med en kopp kaffe, men har ingen apitit direkt...
Shiiiiiiit va trött jag e! känner nig som en zombie... men ska hälla i mig kaffet för att bege mig till plugget och fixa de sista i skolan...
Ush blääää vädret e inget vidare idag!!!!
Jahaaaa bara 6 dagar kvar tills jag flyttar till England, känns sjukt men roligt. Ska nog packa lite idag med, och på kvällen så blir de fest hos S" som har utflyttningsfest.
Hörs sen!
Ha en underbar måndag.
Kisses
/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback