I know What you did last summer , Or do you?

Åt en jättegod middag nyss och är mätt i magen! Så mat kommer inte på frågan har nu ätit så mycket att det räcker för 1 månad haha!!
Men nu kom jag att tänka på nåt som jag inte kan hålla inom mig... haha asså okej detta e ingen sexblogg direkt och jag brukar inte prata om det.. men ibland så ångrar jag mig över en del som man haft sex med.. okeej nu låter det som att jag haft 100st vilket inte e så! Men jag är en person som tänker mycket och älskar att hålla mig fast vid saker som hänt.^^
När man går ut och festar och sen så leder en sak till de andra eller att man får för mycket att dricka att man inte riktigt tänker sig för.. och så händer det och så vaknar man upp dagen efter och ser den som ligger brevid och de kan de va tankar som
Vem fan e det ? Hur kunde jag gå hem med den? shit han va mycket snyggare på fyllan, Gud va ful !
Skjut mig varför gjorde jag detta..

Alkohol och sex det går typ inte ihop och bara gå hem med nån från krogen e bara slampigt tycker jag! Okeej e man singel och vill ha lite kul då e väll one night stands okej.
Men annars så tycker jag att sex är nåt man har med den man e tillsammans med och den man älskar.
Fattar inte riktigt grejen med att ligga runt??? varför gör man det ? asså sexet kan suga och då äre inte värt.
Jag har bara haft mest förhållanden men när jag började festa och så då fick jag känna på livet med alkohol och mer sex..
Det va förra sommaren som jag spårade ur och måde siså då skolan hade gått åt skogen och mkt annan personlig skit och de va då jag berstämde mig för att åka iväg med vänner och 12 killar i 3dar och där spårade grejer ut och jag tappade bort vännerna och killarna sa till mina vänner att jag hade mått dåligt och åkt hem så de drog med för allt spårade ut den kvällen..
och sen kom jag tbx från affären där jag hade varit för att köpa tugummi och då såg jag att ingen av mina vänner va kvar och alla killar va stupfulla så ingen kunde köra mig och ta en buss från de stället va omöjligt.
Så ja den kvällen spårade ur... alkohol 12 killar en tjej...
Sen kom skulden och skammen i mig ..
Och jag bestämde mig för att skita i allt som hänt och tänkte ta fan tag i allt sup inte bort din smärta och ligg inte runt!
Bråkade sen med föräldrarna en kväll och vart så ledsen att jag inte riktigt brydde mig om morgondagen så jag bestämde träff med en kille jag inte kände... eller vi hade ju sett förut och så men varför jag valde att träffa honom fästan jag bara hört skit ... de va att jag ville visa mina föräldrar att jag va så vuxen och kunde ta hand om mig själv osv.... så jo jag trotsade dom och träffade honom..så samma saK igen en sak ledde till en annan... men den historian om vad som hände stannar inom mig.!
Haft ett jobbigt år nu med massa problem och massa svek, lögner osv. Det va ett tag sen jag kände så för nån som jag känner för "D"
Han gör mig glad och vi kan prata om allt och även om jag skämms om förra sommaren så har jag berättat allt för "D" och han förstod och fanns där, när jag vakna upp på morgonen så e han den första jag tänker på och varje morgon så smsar jag honom eller så vaknar jag av att han messat mig.
Den killen har fått mig på fall han får mig att glömma hela världen och får mig att bara tänka på honom och som att ingen annan existerar.
Jag trodde inte att detta va möjligt men jag gjorde allt för att komma bort från linköping och det är nu som jag inser att det jag vill ha finns där nu iaf.
Jag har blivit så rädd för att känna så när de väll gäller att öppna upp sig för nån så blir jag rädd och backar undan och det e för att jag e rädd att bli sårad så jag vill hellre såra innan jag själv blir det..
NU känner jag att detta är annorlunda och att det faktiskt kan bli nåt och kanske de JUST HAN som jag letat efter och undrat om det finns nån för mig.
Förlåt jag har en tendens att skriva så mkt att jag knappt fattar hur mycket grejer kan jag ha inom mig att jag bara måste få ut det:..
Nu ska jag sluta skriva och kolla på en film
"KILLERS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback