Sometimes I think a takedown´s better than sex.

Haha jag älskar Blair och hennes sköna kommentarer!
Serena: B, I went to the morgue today.
Blair: What is that, a sex club?
Serena: A place where they keep dead bodies. I had to identify one because he had Chuck's I.D.. Don't worry, it wasn't him.
Blair: I'm not worried.
Serena: But Blair I just hung up with my mom and Chuck is missing.
Blair: Well consider him found. He was in the Rue de Charenton an hour ago.
Vädret I Uk idag e väll siså så jag har inte gjort så mycket utan jag och R har bara chillat kollat på film och spelat spel. Nu ser jag att solen tittat fram så vi drar ut ett tag eller så stannar vi hemma och ser på en till film. Men men har inte så mycket mer att säga utan ska dra mig.
Hörs sen!
Kisses
/UnitedKingdomGirl

Kommentarer
Felicia säger:

Tack så mycket!

Ja jag har hitills bara hört bra om filmen så den ser jag fram emot att se :)

2011-06-07 | 19:34:49
Bloggadress: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback