Payback is a bitch! So prepare you are going doooooooooown!

Åh vad himla sur jag blir nu hur fan har du rätt att gå och snacka så mycket skit? Vad tror du att du är ärligt svara mig vad vinner du på att vara en idiot som sprider falska rykten? okej liksom om man snackar bara så där men fy fan för dig att gå och säga saker som du inte vet ett skit om !

Bara för att du verkar va så jävligt sur på mig kan du inte ta det med mig då?Mn du har fan ingen rätt på att va sur på mig fatta det! måste du ta och blanda in andra som är helt oskyldiga, kul liksom det började med dina förudmjukande sms okej aa jag sket i dom trodde du fatta när en person inte svara någon kanske betyder att den inte vill prata eller kan inte din tröga hjärna fatta detta? Men nej du verkar  ha psykiska problem för plötsligt kommer du på att gå och snacka så mycket skit för din kloka hjärna tror att du kommer bli omtyckt om du sprider massor med Gossip men vet du vad? Du kommer bara bli knäckt till slut kanske kommer folk gå på alt skit du säger i början men sen ska du få se payback!

Trodde du skulle lägga av efter du blivit tillsagd men nej du skickar ett sms till mig mitt i natten och säger att jag är en skallerbytta men vad tänkte du att jag bara ska höra på allt Gossip du bombar folk med?

Men nu säger jag en sak om du inte följer mitt råd och lägger av så kommer du få se på payback som bara den, så gullet lägg av och skaffa dig ett liv!

Kanske dags att öppna min tjäft och yttra mig, så du får känna på livet som the Evil one..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback