Lunch time

Städat i huset och har även hunnit med att gå ut och köpa Glamour hehe^^
Åt lunch förut med ... haha måste va första gången på 1 vecka som jag äter lunch , tycker liksom att portionerna i UK e enorma så jag äter i princip bara middag ... men igår va vi ju ute och åt så jag åt lite av varje så inte så proppmätt .. Så bestämde mig för att fixa en lunch men orkar inte äta mackor så blev pasta med ost och sås och majs fett gott och enkelt att fixa
Men ändå så e jag fettmätt nu så frågan e kommer jag palla att äta middag sen ikv? haha vi får se.
Sitter i Tv rummet nu och kollar på Privileged" Fettbra serie .
Snart Kommer R hem och vi ska nog ut och ta en promenix.
Kisses!
Bild på min lunch haha kolla in tallriken xd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback