Killarna avslöjar vad de tänder på hos tjejer.

Läste detta i Veckorevyn nyss och tänkte wow de va många olika grejer..
Haha sjukt att en del killar tänder på tjejer i mjukis än en tjej i sexiga underkläder.. jo man ser att alla boys tänker olika. Finns även en kille som sa att han blit tänd när en tjej har fina och lena händer.. Jaha de e visst inte bah boobs och ass som boysen ser ut de e en hel del..

Tajta skinnbyxor
Jag blir helt sjukt kåt när en tjej har tajta skinnbyxor på sig. Det är det snyggaste och sexigaste jag vet. /Arvid, 20

När hon rakar mig...
Jag älskar när mig flickvän rakar min pung. Hon börjar med att tvåla in mig för att sen försiktigt och varsamt göra mig hårfri med hjälp av hyveln. /David, 18

Jeansrumpor
Jeans! Många tjejer går runt med leggings, jag gillar hellre att se ett par riktigt snygga jeans som framhäver rumpan. /Alex, 23

Nytvättat hår
Jag älskar att vakna upp bredvid min tjej och känna lukten av nytvättat väldoftande hår. /Daniel, 28

En markerad midja
Jag kan tända på en midja, speciellt om tjejen har ett skärp för att markera den extra. /Nabil, 25

Nafsar i örsnibben

Det finns en sak som alltid funkar på mig och det är när en tjej biter lätt i min öronsnibb. Då blir jag galen. /Oliver, 18 

Mjukisbyxor
Sexiga underkläder i all ära men när min tjej har mjukisbyxor och sporttopp på sig blir jag helt galet tänd! /Liam, 23

Sexiga sms

Jag älskar när jag är på jobbet och min flickvän spontant skickar sexiga sms till mig där hon skriver vad hon vill göra med mig när jag kommer hem... /Andrej, 25

Nyvaken i min säng

En tjej är som absolut sexigast nyvaken, när hon ligger där med rufsigt hår och utan smink. Då vill jag bara slita av hennes sovkläder... /Mackan, 30

sexiga fantasier

Jag älskar när hon tar med mig i sin vildaste sexfantasi. Samtidigt som hon berättar vad och hur, och med vilka vi gör olika saker, smeker jag henne till orgasm. /Leo, 28

Vacker svank
Jag tänder på svanken, en fin form på svanken till exempel att den är kurvig eller djup. Han hon en tatuering där är det bara ett extra plus. /Mirza, 25

När hon är kåt
Jag tänder mest av allt på när min tjej är riktigt kåt. Jag kan komma bara av att se henne vara upphetsad. /Juan, 19

Sportiga tjejer

Jag blir sjukt tänd på tjejer som sportar. Det spelar ingen roll vad för sport det är, hela grejen är att se tjejers kroppar röra sig fysiskt. /Ivan, 27 

Tjejer som dansar

När en tjej dansar är definitivt en enorm turn on för mig. Speciellt till musik när hon går loss och förlorar sig själv i rytmen. Då går jag igång. /Karl, 24

Flås i nacken
Något jag älskar är när en tjej flåsar mig i nacken efter sex, det kan få mig att gå igång igen hur många gånger som helst, oavsett hur trött jag är... /Nicklas, 19

Endast skjorta
Jag gillar när min flickvän har på sig en av mina skjortor. Speciellt om hon bara har på sig den... /Max, 29

Basic look
Jag går igång på enkla saker, en tjej i jeans, vitt linne och utsläppt hår är allt som behövs. /Aron, 27

Humor och skratt

Humor är otroligt sexigt, en tjej utan humor funkar inte alls för mig. Vi måste kunna skratta ihop. /Jesper, 19

Beröm i sängen

Jag älskar att få beröm i sängen av min partner, mer sånt! /Kevin, 22

Visad njutning

Kvinnor som vågar visa att dem njuter helt ohämmat är det sexigaste som finns. /Vincent, 27

Kort hår = hett
Jag tänder på tjejer med kort hår. Det finns något lite maskulint och härligt i det. Jag får alltid för mig att korthåriga tjejer är lite vildare i sängen. /Hannes, 20

Självförtroende
Det kanske låter lite klyschigt men jag gillar självförtroende hos en tjej, och att hon trivs och är bekväm med sin kropp. /Mattias, 30

Händiga tjejer
Det är något med händiga tjejer som jag gillar. Att hon kan laga kranen om den är sönder eller att hon kan fixa saker utan min hjälp. /Max, 26

Vältränad rygg

Få saker är så sexiga som en vältränad rygg, jag gillar mer linnen som visar ryggen än urringningen. /Andreas, 18

Intelligens
Intelligens funkar alltid hos mig, det är något sexigt med en kvinna som man kan ha ett intellektuellt samtal med. /Noel, 26

Skånska tjejer

Jag tänder på tjejer som pratar skånska... Kanske är det Carolina Gynning som spökar i mitt bakhuvud, haha! /Josef, 23

Sexiga nyckelben
Nyckelbenen är den sexigaste delen hos en kvinna, jag har svårt att koncentrera mig om en kvinna har en tröja med ena axeln bar. /Jonathan, 22

Kontroll och initiativ
Jag tänder på tjejer som tar initiativ, när hon visar att hon vill ha mig och att hon tar – och har – kontrollen. /Martin, 27

När underlivet doftar

Om jag går ner för att slicka henne och känner att hennes underliv luktar starkt och distinkt blir jag helt galen, det finns inget mer upphetsande. /Wilmer, 19

Bröst i alla former
Vissa män gillar ögon andra gillar rumpor men jag är en bröstman. För mig spelar det igen roll hur stora dem är men en snygg tröja som framhäver brösten är alltid en hit hos mig. /Leon, 23

En vacker hals
En lång svanlik hals kan få mig att vända på huvudet en gång extra. Jag gillar när tjejer framhäver sin hals genom att sätta upp håret i en hästsvans. /Samuel, 22

Pilla i håret
Jag älskar när jag ligger i soffan och min flickvän börjar pilla mig i håret. Fortsätter hon så leder det antagligen till något mer... /Samuel, 25

Höga klackar

En tjej som har ett par höga klackar och som kan gå i dem tyder på självsäkerhet och sånt går jag verkligen igång på. /Tim, 29

Fina och lena händer
Jag älskar fina och lena händer som jag kan smeka. Det är viktigt att hon tar hand om sina händer och sina naglar. /Jovan, 27

Passionerade tjejer
Jag älskar att se en tjej som brinner för något. Mitt ex älskar att måla tavlor och att se henne när hon var som mest fokuserad på att måla gjorde att jag gick igång. Men det spelar ingen roll vad en tjej gör bara hon brinner för något. /Viktor, 21

Kurviga tjejer
Jag gillar att hon är lite mer kurvig och att hon har former som hon trivs med. Självsäkerheten är viktig. /Sixten, 24 

Flitigt flörtande
Även om man är i ett förhållande så vill jag att hon ska vara flörtig mot mig. Jag går igång på att en tjej är lekfull. /Emil, 22

Härlig mystik
Jag gillar mystik, att en tjej inte avslöjar allt om sig själv från början utan att hon överraskar mig. Man ska undra vad hon kan mer. /Felix, 28

Fylliga läppar
Helst ska det vara naturliga fylliga läppar, sånt är sexigt. Då börjar jag fantisera om hur det skulle vara att kyssa henne. /Liam, 18


Kommentarer
PussJorvas säger:

sv,Jag med :D

2011-06-16 | 23:35:19
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback