jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här nu kan det vara för sent att säga som det är.


Jag trodde att allt va enkelt, jag trodde att livet var en saga.
Jag klagade på allt och alla inget dög till
Jag ville bara rymma jag ville bara glömma jag trodde att det förflutna gick att glömma..
Jag hade fel.... hur ,mycket jag än försöker så påminns jag natt och dag om allt om som varit och hur allt kunde gå så fel, Du fick mig att tro att livet var inte värt ett skit,jag ville inte sluta hoppas att allt skulle bli bra men dag för dag så insåg jag att jag aldrig skulle bli bra..

År har gått och jag kan ändå inte släppa det som hänt och hur mycket jag än försöker så blir ändå allting fel.

Om jag bara kunde gå tillbaka och ändra på allt och tänka rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback