I´m down tonight

Glad midsommar folket! Dom firar ju inte midsommar i UK så jag har inga direkta planer ... blir jävligt depp när jag tänker på hur kul alla vänner har de... dom flesta har rest bort ett helt kompisgäng där det bjuds på god mat, fint sällskap och vi får inte glömma alkoholen... hehe xd
Fattar inte att jag befinner mig i UK nu de va inte nåt jag kunde se framför mig för 1år sen men men tiden går och drömmarna ändras.
Jaha vännerna firar midsommar i Sverige och D då jag är nog mest avis på dig.... du befinner dig på ett ställe där det är 40 grader i skuggan och de enda du gör om dagarna e solar och badar.. Jag vill med.... buhuhuhu!
Ni märker själva jag e depp och avis på D han har sol bad och 40 grader och vad får jag??? JO regninga England och kinamat till middag...
jaja nu ska jag dra mig för Maten e snart här .. vi beställde take away idag får se om de e gott hih;)
HA en underbar midsommar!<3
D ditt sms gjorde min kväll igår.. saknar dig med!<333

Kisses
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback