Going to Manchester city with the girls!

Dagen igår ojoj bästa typ av alla mina dagar i UK sålänge:P
Först så va jag och R ute i parken och sen vart det äta ute med hela familjen och efter de så blev de finmiddag hemma hos dom....wait for it... vi drack .....???? Dom Perignon yeees yeees gott vare och champagnen har nog satt sina spår idag men men det va trevligt.  Vi va även på pub igår och de va kul och kan säga en sak England är inte som Sverige alla sitter inte i sitt hörn och ingen kollar snett på någon utan alla är hur trevliga som helst och hälsar.
Så vad gör jag uppe nu när jag la mig vid 3 igår????
Jo ska träffa upp 2 tjejer idag i Manchester City och får se vad vi hittar på:)
Men nu måste jag fixa mig för ska få skjuts dit.
Hörs sen!
Kisses
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback