En månad i UK

Idag så är det 29 juni och vad betyder det? Jo 29 maj så tog jag mitt pick&pack och begav mig till England för att jobba som au pair. Det har nu gått 1 månad sen jag varit här och shiiit vad snabbt tiden gått känns som 6månader 1år kommer flyga förbi hur snabbt som helst.
Jag trivs i UK men en sak jag inte gillar här och det e vädret.... så himla deprimerande att det ska regna 24/7 har jag seriöst lämnat sverige för att få detta väder??? Men annars så trivs jag här och så har jag jo planer på att förflytta mig snart närmre London.. Får se hur det går med det, jag hoppas !!
Det spöregnar ute nu så jag lägger mig i soffan och kollar på Gossip Girl!
PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback