Day out in Manchester city!

IBland så blir man så jävla arg på sig själv.. asså varför ska jag jämt råka ut för saker varför kan det aldrig bli bra för... åh fett arg på mig själv nu!!!!!! men men pallade inte tänka påt så drog till Manchester City med girlsen och de blev god mat, shopping ,fika tjejsnack osv. Riktigt rolig dag fick jag även om jag visste en sak innerst inne men tjejerna va så söta och vi hade grymt kul! Haha måste säga en sak efter idag så kan jag säga att jag är svag för ringar 3 par fick följa med mig hem och även massa annat.
Det jag e mest nöj över är nya jackan min favo!!! Love it;)
Nu så ligger jag i sängen på mitt rum och tänker igenom allt men kommer inte fram till nåt och nu när den andra personen vet så blir det inte bättre... jag freakar typ ur när den hör av sig och får typ svimma känslor och känner att hela kroppen domnar bort.
Jag som va så glad nu och planerade att börja om från ruta ett och lämna allt bakom mig.. nu så blir jag den rädda lilla tjejen som inte vet nåt och inte vågar nåt, den lilla tjejen som flyr undan sina känslor och sina problem, tjejen som flyr undan från att hantera sanningen ... jag ser mig själv tillbaka där i mitt mörka cirkel , stället där jag befann mig på några månader sen och nu är det samma grej igen... Är det mitt öde eller vad är meningen med detta? njaee jag orkar inte kan inte jag bara lägga det åt sidan ett tag och ta tag i det sen.. njaa funkar inte riktigt så va...
Sluttjatat om detta nu ska ni få se på bilder från dagen:)
FINAST E DENNA PRESENT:D TAAACK LOVE IT<33 (Halsbandet)

Kommentarer
Jonathan Forsemalm säger:

Okej extremt mkt snyggt :) o ja jag sa det innan o säger det igen ;) sjukt sexig pyamas o sjukt sexia trosor ;) du kommer behöva dela säng med mig i den pyamasen ;)

2011-06-04 | 23:23:05
M säger:

SV; haha jo vet pyjamesen e så hooooooot! och trosorna grrrrr jasså jag som ligger i min egna säng nu;):O

2011-06-04 | 23:26:39
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Jonathan Forsemalm säger:

:O ne det går inte för sig :O får kolla upp nästa plan nu känner jag ;)

2011-06-04 | 23:28:04
M säger:

Sv; haha göre;) tror tidigast e 6 på morgonen:P

2011-06-04 | 23:30:03
Bloggadress: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/
Jonathan Forsemalm säger:

hehe då får man överväga att boka biljet då ;)

2011-06-04 | 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback