25/6-11

skitkuuuuuuuuuul nu e jag ännu gladare! D du har 40 grader i skuggan och mina kära päron åkte iväg till soliga Cypern... varför är alla så dumma mot mig för????:((((( jag vill inte va fast i kalla regniga England utan jag vill med ha sol och värme... dom som betyder mest för mig... ni är dom som backstabbar... haha nee okeej så seriöst e de kanske inte... men förstå mig jag vill med va nånstans där man kan sola och bada...:( . Det sårar mig lite att jag mailade pappsen om de mådde bra då de inte skypat med mig på en vecka... men så svara han att deras internet inte funkade... Men så loggar de in på skype idag och jag skriver frågar hur de har det?
Vad får jag höra?
Vi  flög hem igår...
-Vart ifrån?
CYPERN...
Asså okeej du kanske inte sa till mig för du ej ville göra mig ledsen men att säga att internet e sönder.... tack nu känner jag mig ännu bättre....!
Nu ska jag käka frulle och sen fixa mig och det blir en trip till Birmingham.

Kisses
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback