I could die today give my life away.

God morgon! Solen skiner inte idag? Utan det spöregnar skönt väder (not)!
Sry dålig update igår men hade fullt upp med middagen och så.
Tror det blev riktigt lyckad middan va god och vi hade det trevligt med film och så!
Aha nu händer det igen jag har blivit riktig bra på att fly undan från allt genom att dra till England.
Jag pallar inte när saker blir så jag bara tar och flyr, jag vet att det inte bli bättre av att köpa en biljett till London och dra!
Jag är inte samma tjej som förut utan nu är jag feg och backar undan och vad e de för idé att tro på saker som aldrig sker.
Fullkomlig idiot jag kan inte ha det såhär längre!
Kalla mig feg gör det för det är jag!!!
Ingen kan komma och säga att det livet jag haft e nåt nån vill ha... tro mig ni vill inte , ni vill aldrig känna det jag känner.
Jag är så trött på allt, det kommer låta brutalt men vad e de för idé att leva när man känner så? Den känslan kommer aldrig försvinna, minnena kommer alltid finnas i mitt huvud.
Jag kommer aldrig glömma känslan av att ligga i fosterställnig på golvet och skrika men det värsta är att ingen hör dig, för du skriker inte högt utan du håller in skriket , du vågar inte nåt längre, du vll bara slå knäna blodiga du vill bara försvinna du vill inte finnas till, du vill få ro, du vill ge upp du tror på att det finns nåt bättre för dig på andra sidan.
Du vill sluta känna smärtan som sliter dig sakta inifrån, du vill sluta andas du vill bara stänga ögonen och aldrig öppna dom igen.

Tänk er att nån tar en nål i dina lungor och trycker så hårt att dom slutar få in luft och du kämpar för att andas men sen blir det bara lättare och lättare och du känner dig lugn och slutar tänka på allt utan du inser att det bara gäller att släppa taget och  allt kommer vara över. Du kommer aldrig känna ångesten,ångern , du kommer inte fälla fler tårar utan du kommer somna in och slippa allt lidande och äntligen få ro.

Ja ni vet jag och mina texter men det är så jag känner nu att jag helt enkelt inte kan leva med allt jag mår inte bra, vem fan lurar jag genom att se glad ut och bara le, när sanningen e att jag bara vill somna in och slippa känna så! jag kommer inte klara av mer en sista grej och jag kommer att ge upp.
I’ve got nothing left
I’ve got nothing left to lose.

Ska nog gå ut nu och ta en promenix och se om jag mår bättre.

Annars Blire London på Söndag då och få se om man kan börja om där? Eller det blir ännu värre eller så kommer jag inte orka med allt längre.

NI skulle nog förstå om jag gjorde det för jag kan inte mer , en människa kan klara av mycket men jag e på gränsen till att brytas ner och det känns de lättare att bara släppa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback