Dont dream your life live your dreams!

Livet är verkligen på topp nu jag vaknar upp varje morgon med ett leende på läpparna och har inget att klaga på! Utan jag tror att jag aldrig känt mig så bra som nu!
Går inte beskriva allt bara flyter på och jag älskar livet! Jag har lärt mig en del från Englands resan jag värderar saker mer nu när jag väll är hemma och jag har hittat ett mål i mitt liv och jag jag tänker satsa allt nu! För nu vet jag att jag kan om jag vill och man ska aldrig ge upp utan kämpa går det inte från första gången, ge inte upp utan slåss tills du slutat andas!
Imorgon e de en dag som jag längtar till!
Så kan inte somna för planerar i huvet och vill att allt ska va perfekt , men frågan e vad jag ska laga för mat men men får se om jag kommer på nåt.
Denna blogg brukar va personlig men nu vill jag inte dela med mig av allt utan känner att en del grejer i mitt liv är sånt jag vill ha för mig själv!
Men kan säga att jag är lycklig och den lyckan är tack vare nån...
Nu blire dejt med sängen
Puss på er!
<3
Bjuder på bilder Lisa fick en pool idag och kolla hur kul hon har!
Åh vad man saknar tiden då man va barn och allt var enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback