Back in Linköping!

SRY!!!! för dålig update men haft hektiska dagar och efter massa problem så lyckades jag äntligen komma fram till hmm Kära Linköping...  Så nu e jag i LKPG igen då och bestämmer över min framtid.. vad jag vill göra och hur allt ska fixas... mycket tankar !!
Det va i Onsdags som jag fick nog av min värdfamilj och bestämde mig för att kasta in alla kläder i väskan packa och dra mot M för att sen boka flyg till Stockholm... Spenderade halva dan med M innan de va dax att bege sig till Manchester Airport. M körde mig mot flygplatsen och följde med mig till min Gate innan jag va tvungen att checka n och då blev de lite tårar kan jag lova, fästan jag känt M i 1,5månad så har vi blivit bra vänner och hoppas att vi kommer ses snart igen.
Men jag pallade inte med manchester mer Thats it!! hade fått nog!! Vill inte gå in på detalj men en del saker fick mig att bara brista och tänkte knappt innan jag satt på flygplatsen och väntade på flyget till Arlanda.... det var då det slog mig, att jag hade packat ihop grejerna och bah dragit utan att ens säga till om nåt!!! asså jag kunde inte få ihop tankarna ... var bah tvungen lämna detta dårhus!!!!
Flygresan gick okeej men de va framme på Arlanda då det börja hända grejer...när jag fått mitt bagage och va på g mot utgången så kommer en tjej klädd i uniform fram till mig...
-Hej vart har du anlänt från?
Manchester
-okeej hur länge har du varit där?
1,5 månad
-ojjj detta va länge , pluggar du eller vad gjorde du där?
Jobba som aupair
-okej skulle du kunna följa med mig vi måste kolla din väska...


Och då slog de mig omg första tanken jag fick i huvet va scenen från Bangkok Hilton då Cat stoppas med sitt bagage och flygpersonalen hittar massa knark.... ni skulle sett mig.. ni skulle känt mitt hjärta bulta.. ni skulle sett asså jag va helt vit och tänkte omg!!!!
Det första jag skrek ut i panik.
-Jag har inget olagligt jag loooooovar!
Vakten kollade på mig och log ... -neej då men vi måste kolla då du har så stor väska..
-Aha kollar ni alla med stora väskor?
-för det mesta men vi kollar noga manchester flighten...
jaha ok.
efter att ha checkat min väska vät upp och ner på inehållet så sa hon.. Det va inget du kan gå nu.

Jag kände lättnad men va fortfarande chockad kunde inte fatta att vadå misstänkte de att jag hade knark i väskan:O

Efter 5min så kom jag till liv och fortsatte mot Swebus för att boka biljett hem... men eftersom hon vakten hade tagit 15 min av min tid så va de kört... min sista buss mot lkpg hade gått och de enda jag kunde göra var att vänta på nästa som gick 7 på morgonen.... så jag satt på Arlanda i 7 timmar och väntade tills klockan skulle bli 7...

Tro mig tiden gick så långsamt... ush satt typ och kolla på klockan var 3 sekundxd

När kl blev 7 så begav jag mig mot bussen och då vare bah 3 timmar kvar innan jag va hemma!
3timmarsbuss resa var inte så farligt och kl 11.15 så va jag framme på rese och där stod C och vänta på mig.

Jo ni ser min hemresa va lite spontan och lite sjukxd men jag mår bra nu när jag e hemma igen!

Ikväll blire träffa D och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på... men jag vet att en bil kan vara inblandad^^ haha tro vad ni vill nu;)
Kanske berättar imorgon.
Men nu ska jag dra mig käk!

Puss LKpggirl<3


Kommentarer
PussJorvas säger:

sv, Jag kan gärna äta det i 1,5 månad ;D

2011-07-15 | 15:39:05
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback