Summer 2011 Bildbomb

Jag är en av de människor som suger på att ta kort! Kommer alltid på sen att oj skulle tagit med mig kameran eller varför tog jag inga kort igår för att ha kvar som minne?
Så nu vill jag ladda upp bilder visa er hur min sommar varit men problemet e att jag knappt har några kort^^^ men dom få som tagits kommer upp här!
Ni som följt denna blogg vet ju att  jag åkte iväg till London för att jobba som au pair: Tanken va att jag skulle stanna i ett år men Pågrund av en sak så drog jag hem men sen så hittade jag en ny familj och tänkte ge England en till chans men det blev kaos med så jag gav upp au pair grejen .
Här kommer dom bilderna jag har..
Enjoy.
LIvet i Manchester:
Många sjuka minnesvärda kvällar med denna killeXD haha!
Sushibar inne på Heathrow äta bör man annars dör man!
Fika med sötisen Ida. mina sista dagar i London.
Sommaren bestod av lite för mycket alkohol...
Middag med D film osv! Mysig sommarkväll<3
What happens in Gamla linköping???? stays there;)
Många lekdagar med lisen min<3
Sommarens outfits.. en del av dom
Jaha Sommaren e nu över och snart e hösten här så dax att ta in sommarkläderna ta ut höstkläderna ta tag i allt och satsa på en fin höst!

Tack för sommaren 2011 den började dåligt men tack vare en del som blev den bästa sommaren på länge!

Kommentarer
Lina S säger:

Härliga pica :)

2011-09-02 | 11:56:02
Bloggadress: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback