Så går det om man klunkar vodka som vatten...

Tjoooohoo !! Sry för grymt dålig update men jag har inte haft tid alls utan helgen va fullspäckad och så. Börjar med lördagen då när jag fick ett samtal från en kompis som sa - du jag vi drar ut ikv! Systemet stänger om 10 min så spring nu!!!!! Jag kollade på klockan och såg att klockan va 14:52 så slängde på mig klack satte upp håret och sprang som fan ... Hahahaha jag undrar hur det ser ut när en tjej springer i högklackat och har systemet i tanken. Hann iaf in på systemet och fick panik att dom skulle stänga så tog allt jag såg ... XD vin, vodka, cider, martini.Efter att ha rensat halva systemet så blev de springa tbc fixa sig på 15 min och möta upp kompisen... Blev förfesten hos Andreas med Amy mm . Vi hade de kul innan en kompis börja må dåligt så fick gå ut hjälpa stackaren.Sen spårade kvällen ut då jag tappa bort alla och blev kvar med vännen som mådde dåligt... Fick bära på honom genom halva stan se till att han inte hamna i bråk och även hålla honom bort från publika platser han ville spy på... efter 1,5 timmes slit så fick jag nog och sa att nu fan räcker det!!! Men fatta att det inte fanns en chans att jag kunde ta hand om honom själv så jag hittade en bänk och satte honom där.. Sa till honom att han skulle vänta och jag skulle kalla på hjälp.. Så fick dra ut på ågatan och leta efter folk men så blev de att jag träffa O och vi stack in på kebabbaren hade det trevligt sen blev de ta en promenad och då slog det mig:0000 kompisen på bänken xd så fick panik och sprang dit!! Men där satt ingen utan bänken va tom... Fick panik och tänkta faaaaaaaaaaaaaan han e borta han e full och vette fan vad som kan hända....letade i 30 min innan jag insåg att det va kört och bad typ om att han skulle va ok. Men dan efter så fick jag veta att en kille hjälpt honom eftersom han låg på bänken och spydde.... Så en kille beställde taxi och han kom hem ... Men kan säga nu att det gått 3 dar och han mår fortfarande skit... Jo så går det om man dricker vodka som vatten.... Jag kommer själv ihåg när man befann sig i de stadiet då alkohol och fest va allt, men nu så börjar jag känna att jag tappat festlusten och tycker de e mycket mysigare med Tjejkvällar, filmkvällar... Haha det som hände idag får jag ta i ett annat inlägg för lite jobbigt blogga från G :s iphone xD ha det gött folk! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback