Payback is a bitch and Beleive me when I´m saying I not playing nice this time...

Du trodde att sanningen aldrig skulle komma fram va??
Du trodde att jag kommer finnas där se hur du förstör hela mitt liv? Jag trodde att jag va badguy först men neeeheedu du e 100ggr värre! Och känns bah korkat att jag nånsin trodde att vi va vänner vilket jag kan säga nu ... neej det är vi inte och kommer aldrig bli igen.

Man går inte bakom ryggen man trashar inte vänner och man stötter inte på deras killfriends....
Man smsar inte folk man aldrig träffat och börja snacka massa skit??
HUr kan du få i huvet att bah ta smsa nån adda på fb säga massa skit om mig ??? jo du vill bara förstöra och nu säger jag ifrån nu vet jag vem som är pålitlig och inte och jag har en del ouppklarade grejer med dig men ne de är fixade så e de bye bye!!! och aldrig mer att jag ens vill komma ihåg dig som min vän.
och snälla du smsa mina vänner säg vad du vill.. okeeej när det är 2personer då är det ord mot ord men nu finns det fler bakom mig som insett från första början att du e inget att ha!!
Jag hoppas du tjuter gör vad du vill jag e done , jag börjar inse att en del folk som gjort mig illa blev psykade av dig och snart tror jag att de inte alls e så hemska utan det är bara du....

Ska jag stå där kolla på hur du snor vän efter vän från mig?? HUr du säger en sak till mig om dom och exakt samma sak till dom att jag sagt om dom???? tror du att jag är född igår och att jag inte kan koppla nåt???

Jag tror fan inte på ett ord de du sagt och saker som hänt dig du har orsakat allt själv och inte värd att bli bra behandlad.
Du har gått bakom min rygg flertal gånger och jag förlät men guuud va korkat det va!!!

Dags för mig att öppna min käft och ytra mig så får du smaka på the evil one....!!

Kommentarer
PussJorvas säger:

Hmm.. verkar likt det du gjorde mot mig en gång i tiden. Kanske borde ha lite överseende, och inte kasta sten i glashus? Känns bara som om du inte borde döma någon, när du gjort likadant själv. Men det är ju bara min åsikt. Säger det inte för att vara dryg, bara en tankeställare till dig där...

2011-08-15 | 00:06:07
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback