My heart is evicted I gotta protect it Don't you dare try to break it I'm gone My body is fragile So please let me rest now Don't you dare try to stop me I'm gone

My heart is evicted I gotta protect it Don't you dare try to break it I'm gone My body is fragile So please let me rest now Don't you dare try to stop me I'm gone

Dålig update jag vet! Men jag har fullt upp nu så bloggen får lida lite nu men jag lovar att jag kommer tillbaka snart och berättar om vad jag gör på dagarna.

Jag e så himla irreterad nu på Facebook och mobiler...
Tänk er att få samma jävla sms 15 gånger om dan? För personens mobil e sönder eller jag tror att den drabbat av nån slags aids som mobiler kan få?

Eftersom min mob paja så fick jag lämna in på lagning och då gav de mig en lånetele från 18-talet...???
Och kanske inte så dåklig den har färgskärm och VGA kamera men ändå.... eftersom jag har en gammal tele så pallar den inte med att ta emot 5000 sms på 1 timmeXD

Så ni kan tänka er att den laggar sönder.....^^ men men ska inte skylla på personen för han kan ju inte rå för att hans mobil fått aids... XD

NU blire dra ut!
Ha de så fint folk:)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback