London Baby

Ny look.
Framme i London nu då staden som alla drömmer att besöka av någon anledning så nu ger jag London en chans och kollar läget här.
Men när jag åkte till Manchester förra gången så va det lite lättare fattar inte varför för fick ju lämna familj och vänner , men denna gång kom nån mer speciell in i mitt liv och att säga hejdå till den va grymt svårt!
Och får se om jag pallar här haha men ok jag ska iaf se Big Ben osv innan jag drar mig hem igen.
Här kommer lite bilder.


Toast med lax osv.
Svingott!
Shopping:
Skor 2 par
HTC Wildfire S.
Michael Kors skor
Love them!
Nu sitter jag här då och försöker få i mig lite frukost men e inte så hungrig ska nog ta på mig bikinin och lägga mig på terassen och sola.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback