...


I never Thought the worst Thing you ever do would be to me...
They say life is a bitch you have not seen a bitch yet!

Jag tycker de e komiskt att nån tror att den kan bah bli förlåten för saker den gjort, om man säger till nån om saker man inte vill nån ska veta så betyder de att man litar på personen..
Jag tänker inte va den som backar undan och bah tar allt utan jag e en annan nu och jag kommer säga nåt och då får vi se hur jag egentligen känner... ska man va snäll mot nån när den avslöjar dina djupaste hemligheter....
Ï dont think so!

Kommentarer
PussJorvas säger:

sv, Resan var jättebra :D

2011-08-06 | 20:36:04
Bloggadress: http://pussjorvas.blogg.se/
. säger:

ja tkr du kan radara det här inlägger för ja har gjort illa dig EN GÅNG medan du har trampt, gjort illa mig, snott saker och du är skyldig mig tretusen kronor + att du fick bo hos mig så är det jag som gjort dig illa genom att prata med samma kille? haha okej, bra då säger vi så :) det är ju inte du som gjort mig illa som berättat allt som jag har berättat för dig, som pratat skit bakom min rygg och som smutskastat mig framför hela Linköping. Nänä, du är en sån ängel.

2011-08-10 | 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback