Ångest är ordet

Jag har länge tänkt på en sak..men har inte kommit fram till ett vettigt svar: En fråga som kretsat i mitt huvud: Gör jag det jag vill?eller lever jag för någon annans drömmar? Vill jag verkligen va kvar i linköping? Jag känner nu att jag drabbas av samma grej ..som alltid. Jag tröttnar på saker elr blir för bekväm.. Orkar inte med att följa samma rutiner varje dag Utan jag vill ha variation i mitt liv. Jag vet inte vad jag vill eller vad jag vill göra... Men det finns annat jag tänkt på med Men på dom frågorna så har jag inga svar .. Jag vill inte släppa taget men jag e rädd för att blicka framåt.. Det är kaos i mitt huve Och en våg av ångest har vällt över mig... Vad är det jag egentligen vill?? Ni känner mig,jag och mina långa texter men måste ju skriva av mig... Nu blire mat Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback